Ibland bjuder livet på snabba vändningar och så plötsligt har förändringens vind fångat just mig och för mig 100 mil hemifrån till nya spännande möjligheter. Långt ifrån min underbara familj och vänner kommer jag att skapa mig en helt ny tillvaro som jag mer än gärna vill dela med mig av!




lördag 30 april 2011

Idag är ingen vanlig dag....

-Vad är det för dag idag?
-Vad är det för dag idag?
-Jo idag är ingen vanlig dag, för det är....kungens! födelsedag! Hurra, hurra, hurra!

Men än viktigare än kungen, är faktiskt att PAPPA också fyller år idag! Ålder kan vi utelämna eftersom det inte brukar uppskattas. GRATTIS!

Önskar jag kunde vara uppe i Umeå idag och äta tårta och fira. Istället har jag och Anders ordnat med en överasskning åt honom som kommer med posten. Som vanligt efter det att pappa gick i pension så har posten blivit sämre och hinner inte leverera i tid. Paktetet kommer därför på måndag istället för igår trots noggrann planering från vår sida. Men det är ett paket väl värt att vänta på!

Så pappa, här kommer från oss alla, hundar som tvåbenta: ett stort GRATTIS!!!!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar