Ibland bjuder livet på snabba vändningar och så plötsligt har förändringens vind fångat just mig och för mig 100 mil hemifrån till nya spännande möjligheter. Långt ifrån min underbara familj och vänner kommer jag att skapa mig en helt ny tillvaro som jag mer än gärna vill dela med mig av!




söndag 10 april 2011

En nystädad lya

Endast en timme på morgonen har gått åt städning idag - så mycket hade vi inte smutsat ned trots att det var två veckor sedan senast! Dessutom tycker jag mig inte känna av den sura, äckliga lukten från badrummet längre. Hoppas den är borta så att det inte är min näsa som har vant sig....

Här kommer de utlovade bilderna:





 Sista bilden får representera sovrummet, även om helheten inte gick att få med på bild. En bild på toaletten skippar jag - jag tror ni alla kan lista ut hur det ser ut därinne!

3 kommentarer:

  1. Åh, så fint ni har det! :D

    SvaraRadera
  2. Vad fint!!! Såg ju ut som en toppen lägenhet!

    SvaraRadera
  3. Vad roligt att se!! Det ser ju jätte mysigt ut där. Men nu när en bild på toan inte visades så får jag väll lov att åka ner för att kolla på den;)

    SvaraRadera