Ibland bjuder livet på snabba vändningar och så plötsligt har förändringens vind fångat just mig och för mig 100 mil hemifrån till nya spännande möjligheter. Långt ifrån min underbara familj och vänner kommer jag att skapa mig en helt ny tillvaro som jag mer än gärna vill dela med mig av!




söndag 1 maj 2011

Söndagstur

Våra härliga söndagsturer är tillbaka! Varje vår, sommar och tidig höst brukar vi ta bilen om söndagkvällen för att köra runt lite och bara titta oss omkring. Detta gjorde att vi upptäckte många fina ställen i Umeå, och nu kan vi alltså börja upptäcka de fina omgivningarna härikring också! Det är så lätt att drömma sig bort när man får se andra människors fina trädgårdar, deras hus, läget......

Mer än så får ni inte veta idag då jag har jag "massor" att göra innan det blir sovdags. Innan jag slutar skriva vill jag dock skänka en tanke åt Elin som tidigare idag har fått plocka upp fyra (!) uppspydda lemlar. Ge den duktiga jaktvovven en puss på nosen från mig!

1 kommentar:

  1. Du kan nu rekommendera Finsk lapphund som jakthund till Anders ;)

    SvaraRadera