Ibland bjuder livet på snabba vändningar och så plötsligt har förändringens vind fångat just mig och för mig 100 mil hemifrån till nya spännande möjligheter. Långt ifrån min underbara familj och vänner kommer jag att skapa mig en helt ny tillvaro som jag mer än gärna vill dela med mig av!




måndag 30 maj 2011

En kväll på Bua hed

En härlig kväll ute vid Bua! Dock upptäcktes två fästingar, en på Anders och en på Diva, varvid vi snabbt pallrade oss hemåt igen. Men vad gör väl någon fästing när vi haft en underbar promenad?



3 kommentarer:

  1. Vilka fina bilder = )

    ________________________

    Lillebror

    SvaraRadera
  2. Vad dina bilder. Idag kom det en golden till hundträffen och Zelda bev helt tokig för en stund. Jag tror någon saknar Ayla ;) Faast kanske mest hennes matte som gör det ;)

    SvaraRadera
  3. Hittade du mössan...?

    SvaraRadera