Ibland bjuder livet på snabba vändningar och så plötsligt har förändringens vind fångat just mig och för mig 100 mil hemifrån till nya spännande möjligheter. Långt ifrån min underbara familj och vänner kommer jag att skapa mig en helt ny tillvaro som jag mer än gärna vill dela med mig av!




söndag 4 mars 2012

Tre hundar

Alla tre hundar synkar rätt bra med varandra. Ayla vill bara vara ute, Yulle vill vara på altanen: för där får han mat och vatten vilket han inte får förtära inomhus eftersom det blir översvämmning av vatten och dräggel. Diva har beslagtagit Yulles fäll och håller sig mest ur vägen då hon tycker Yulle är för klumpig.

Men Yulle sköter sig fint! Det är Ayla som snor fika från bordet och Diva som skäller på folk och fä från altanen. Yulle är beskedlig och kan till och med vara lös ute utan att rymma eller jaga rådjur - vilken dröm! Att han sen tar upp halva golvet, slemmar och ska sitta i knäet trots att han inte ryms är smällar man får ta.

Bästisar?

Nu ska jag njuta av hela två lediga extradagar jag sett till att unna mig med start i morgon!

2 kommentarer: