Ibland bjuder livet på snabba vändningar och så plötsligt har förändringens vind fångat just mig och för mig 100 mil hemifrån till nya spännande möjligheter. Långt ifrån min underbara familj och vänner kommer jag att skapa mig en helt ny tillvaro som jag mer än gärna vill dela med mig av!




tisdag 4 oktober 2011

Veckans Tv tablå

Med hösten och mörkret kommer en fördel: det är inte längre syndigt att tillbringa sin lediga tid framför TV:n! På sommaren får man dåligt samvete om man inte är utomhus och njuter av vädret utan istället väljer att vara inne framför Tv eller dator. Men nu gott folk, är det fritt fram igen!

Så här ser således den mycket hektiska veckan ut för min del:

måndag: SOS västkust 20.00
tisdag: Konflikt mellan housewives och house, som båda visas 21.00. Dagsformen bestämmer vilken.
onsdag: bönderna 20.00 och därefter Hawaii five-0 (som jag fastnade vid efter filmkvällen med Elin och Malin uppe i Umeå!)
torsdag: robinson 20.00
fredag: idol (kan bli en intressekonflikt om man vill ut och göra någonting på fredagkväll. Denna fredag får vi besök och jag tvivlar på att Idol kommer att stå på schemat....)
lördag: som vanligt ingenting.....
söndag: gustavsson 3 tr 20.00

Ja ni, så ser min vecka ut och kommer att fortsätta göra ett tag framöver! Det blir hektiskt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar