Ibland bjuder livet på snabba vändningar och så plötsligt har förändringens vind fångat just mig och för mig 100 mil hemifrån till nya spännande möjligheter. Långt ifrån min underbara familj och vänner kommer jag att skapa mig en helt ny tillvaro som jag mer än gärna vill dela med mig av!




söndag 9 oktober 2011

Idag vinner vi en bil!

Hoppet är det sista som överger en, brukar man ju säga och är anledningen till min idag mycket vågade rubrik. Idag SKA det omöjliga hända - en ny bil ska vi nämligens vinna!

Framför oss ligger tre stycken noga utvalda bingolotter, minst en av dem ligger och trycker med vår vinst: en helt ny bil. Att vinna två bilar skulle inte vara helt fel det heller, men mer realistiskt att sikta in sig på att vinna en kanske? Att vi dag faktiskt har hela tre lotter, visar på hur gärna vi vill ha en ny bil - och just idag var det "bilspecial" i bingolotto.

Att besvikelsen kommer bli stor om vi, hemska tanke, inte vinner en bil är känslor som trycks undan för stunden. Än så länge lever hoppet vill säga. Önska oss lycka till!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar