Ibland bjuder livet på snabba vändningar och så plötsligt har förändringens vind fångat just mig och för mig 100 mil hemifrån till nya spännande möjligheter. Långt ifrån min underbara familj och vänner kommer jag att skapa mig en helt ny tillvaro som jag mer än gärna vill dela med mig av!




söndag 23 januari 2011

Slut på veckan

Så har då ytterligare en vecka nått sitt slut. Otroligt vad tiden går fort! Det är konstigt hur tidsuppfattningen ändras med åldern. Som liten kändes en vecka som en evighet, och hur milslångt var inte sommarlovet! Nu springer tiden bara iväg, en månad eller ett kvartal är ingenting! Allra tydligast blir detta när räkningen från radiotjänst dimper ned i brevlådan: jag gör ingenting annat än att betala denna eviga radiotjänst!

Veckans bästa: Att jag ikväll inte kommer att somna ensammen!
Veckans sämsta: Att äta godsaker istället för mat under en hel helg. Nu kommer jag få skäll också....

1 kommentar:

  1. Lina göm för gudsskull godispappret och skita ner en stekpanna och lämna den framme så behöver han inget veta ;) Sov så gott ikväll ;)

    SvaraRadera