Ibland bjuder livet på snabba vändningar och så plötsligt har förändringens vind fångat just mig och för mig 100 mil hemifrån till nya spännande möjligheter. Långt ifrån min underbara familj och vänner kommer jag att skapa mig en helt ny tillvaro som jag mer än gärna vill dela med mig av!




söndag 30 januari 2011

En sen söndagkväll

Varför sover inte jag kan man ju undra? Det är sovdags för länge sedan egentligen, om man följer mina vanliga rutiner vill säga. Men efter två nätter med tolv timmar sömn vardera och väldigt mycket sittandes på rumpan dagtid, så är jag faktiskt inte alltför trött. (Även om jag vet att om jag släcker lampan nu så somnar jag lätt inom tio minuter - härligt!).

Jag hoppas denna natt blir mardrömsfri: de två senaste nätterna har jag haft läskiga drömmar. Ena natten bestod av att jagas av vargar och den andra natten var jag hemsökt. Konstigt att mina mardrömmar alltid följer samma mönster! Alltid en natt med vargar och natten efter kommer spökena som ett brev på posten - och lika rädd blir jag varje gång! Tur att jag har någon förstående att ringa till mitt i natten och yrvaket svamla om diverse spöken och konstiga ting som med övertygelse finns i närheten. Men än bättre är att mardrömmarna dyker upp så sällan!

Hur som helst, om någon ond ande läser detta i sökandet efter någon tacksam själ att hemsöka i natt så ber jag denne vänligt men bestämt att LÄMNA MIG I FRED. Jag behöver min skönhetssömn. Tack.

2 kommentarer:

  1. Tack söta du. Jag har suttit och knåpat lite med designen. Tyvärr så hade jag bara gamla bilder, får fixa nyare sedan, men jag vart riktigt nöjd trots mina få kunskaper inom dator världen ;)
    Angående granen så finns det möjlighet för dig att få den när du kommer upp ;)

    SvaraRadera
  2. Såklart var det inte Peter, utan jag som skickade den där kommentaren ;)

    SvaraRadera