Ibland bjuder livet på snabba vändningar och så plötsligt har förändringens vind fångat just mig och för mig 100 mil hemifrån till nya spännande möjligheter. Långt ifrån min underbara familj och vänner kommer jag att skapa mig en helt ny tillvaro som jag mer än gärna vill dela med mig av!




fredag 21 januari 2011

Mitt tillfälliga boende

De berömda kokplattorna ser ni till höger.


Här tillbringar jag kanske 99 procent av min lediga tid. Sittandes med en kudde i svanken så blir det som en soffa! Våningssängen ovanför agerar garderob där jag har alla kläder fint i olika små högar. Porslin till köket ligger i lådorna under sängen....

3 kommentarer:

  1. men det var ju jätte fin liten stuga. Jag hade tänkt mig fulfuru från golv till tak ;)

    SvaraRadera
  2. du bor ju jätte fint :)

    SvaraRadera
  3. Det v jätte fint, och såg ganska hemtrevligt ut. Mysigt! Roligt att få se hur du bor gumman!

    SvaraRadera