Ibland bjuder livet på snabba vändningar och så plötsligt har förändringens vind fångat just mig och för mig 100 mil hemifrån till nya spännande möjligheter. Långt ifrån min underbara familj och vänner kommer jag att skapa mig en helt ny tillvaro som jag mer än gärna vill dela med mig av!




tisdag 26 juni 2012

Sommarkänsla

När Lotta på Liseberg och Allsång på Skansen börjat, ja då vet man att sommaren är här! Må kalla mig gammal och tråkig men sommarkänslan infaller direkt när programmen börjat ljuda ur TV:n. Igår kväll satt jag bänkad framför Lotta på Liseberg och led med de stackare som satt ute i ett regnigt kallt Göteborg. Även om jag inte sjunger med här i soffan (nördvarning i såfall) så kan man ju nynna med lite tyst i förbifarten.....

Idag bokade jag glad i hågen plats framför TV:n för att se på den gamla hederliga Allsången - underbart! Halva programmet har nu gått och till min stora besvikelse hoppade en mindre populär (i mina ögon) artist in på scenen, nämligen .....Sean Banan.....(Inga kommentarer Maria, jag vet vad du tycker....). Efter hans entré i Melodifestivalen tål jag inte att se, eller höra, honom. Och min premiärupplevelse av Allsången känns därmed aningen dämpad.

Jaja, tur det finns hörselproppar.

Stockholm i mitt hjärta......tralala....

2 kommentarer:

  1. Haha Sean banan är ju rolig Nina! Haha Erik och Kelvin älskar honom. Haha

    SvaraRadera
  2. Sean Banan var på besök i lilla Holmsund igår...
    Snacka om att denna tillställning hördes i samhället! Vare man sig tycker om denna typ av musik? så var man tvungen att lyssna på den!

    SvaraRadera