Ibland bjuder livet på snabba vändningar och så plötsligt har förändringens vind fångat just mig och för mig 100 mil hemifrån till nya spännande möjligheter. Långt ifrån min underbara familj och vänner kommer jag att skapa mig en helt ny tillvaro som jag mer än gärna vill dela med mig av!




fredag 22 juni 2012

Midsommar

Firar vi detta år hemma tillsammans med mamma och pappa med god mat och en mycket efterlängtad efterrätt....

Morgonen har tillbringats i Lysekil på Havets hus. Först en åktur på färjan och en rundtur i Lysekil med omnejd. Havets hus bjöd på många riktigt fula fiskar och konstiga havsdjur som man knappt visste fanns. Anders och jag har ju besökt stället tidigare men ett återbesök är alltid skoj eftersom man hinner glömma en hel del..... Avslutningsvis åt vi en räkmacka inne på cafeterian.

Morgonen har bjudit på sol men nu mulnar det på och regn ser ut att komma. Tråkigt, men precis som det brukar vara under en svensk sommar. Bara att göra det bästa av situationen ändå, om vi så får grilla i regnkappa och stövlar!






Trevlig midsommar alla ni därute, njut för nu vänder ljuset och går mot mörkare tider igen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar