Ibland bjuder livet på snabba vändningar och så plötsligt har förändringens vind fångat just mig och för mig 100 mil hemifrån till nya spännande möjligheter. Långt ifrån min underbara familj och vänner kommer jag att skapa mig en helt ny tillvaro som jag mer än gärna vill dela med mig av!




onsdag 20 juni 2012

Ett dopp i det blå

Bara hundarna badade. Yulles ståhej längst strandkanten störde dock Aylas rutinmässiga bad vilket innebar att hon inte kunde njuta som hon är van. Vi trodde hon blivit sjuk och dålig när vi efter 15 minuter lämnade stranden utan att hon doppat mer än sina små tassar. Men ack så jag bedrog mig. På väg tillbaka till bilen, och när Yulle var ur vägen, passade hon på att ta ett långt och härligt dopp i det blå. Man ska inte störa en gammal tants rutiner!





"Någon annan" var riktigt trött efter turen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar