Ibland bjuder livet på snabba vändningar och så plötsligt har förändringens vind fångat just mig och för mig 100 mil hemifrån till nya spännande möjligheter. Långt ifrån min underbara familj och vänner kommer jag att skapa mig en helt ny tillvaro som jag mer än gärna vill dela med mig av!




lördag 23 juni 2012

Dagen efter

Vaken sedan halv åtta så här är det precis som vanligt. Dock hörs inte en enda bil från bilvägen, grannarnas persienner är neddragna och inte en enda människa, förutom familjen, har jag hunnit se till på morgonsidan.

Bjuder på lite bilder från gårdagkvällen då vi trotsade vädret och satt ute under parasollet och åt middag. (Att resterande Sverige tycks ha haft sol och fint väder som det glatt påpekades på facebook i går, raderar jag snabbt från mitt minne - det har jag aldrig hört).

Nu väntar en promenad i solen innan , hör och häpna, regnet och åskan anländer vid lunchtid.



1 kommentar:

  1. Anders verkar vara en väldans bra grillare och inte bara det...han är ju så snygg oxå..

    SvaraRadera