Ibland bjuder livet på snabba vändningar och så plötsligt har förändringens vind fångat just mig och för mig 100 mil hemifrån till nya spännande möjligheter. Långt ifrån min underbara familj och vänner kommer jag att skapa mig en helt ny tillvaro som jag mer än gärna vill dela med mig av!




torsdag 26 januari 2012

Varför?

Varför ska jag alltid göra mig illa när jag ska göra någonting? Riktigt frustrerande! Jag kan bara hoppas det sitter en skyddsängel som orsakar detta för att skydda mig mot att överarbeta eller någonting.....

Idag var det en nagel på min högra hand som slog emot en kant och lossade. Inte hela nageln såklart men en fjärdedel kanske som sprack upp. Den är nu tillbakatryckt och ett plåster sitter på för jag törs inte riva bort den. Detta skedde såklart när jag var mitt uppe i att torka skåp och flyttpacka. DRYGT. Och så typiskt mig.

Vi har packat det mesta nu. I morgon eftermiddag blir det det sista att packa samt att köra ett lass till huset. Surfa på Internet och betala räkningar är också ett måste eftersom vi nu blir Internetlösa ett tag framöver. Sen tror jag vi slocknar rätt fort på kvällen för upp tidigt lördagmorgon ska vi för att flytta på riktigt! Det blir spännande!

Så gott folk, på återseende när vi fått igång tekniken igen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar