Ibland bjuder livet på snabba vändningar och så plötsligt har förändringens vind fångat just mig och för mig 100 mil hemifrån till nya spännande möjligheter. Långt ifrån min underbara familj och vänner kommer jag att skapa mig en helt ny tillvaro som jag mer än gärna vill dela med mig av!




fredag 13 januari 2012

Familjen Trött

En fredagkväll. Veckans avslappningskväll när man vet att man har en hel helg framför sig med sovmornar och tid att göra precis som man vill. Ingenting slår den känslan.

Men en fredagkväll är man också ganska trött. För mig börjar tröttheten så fort jag stiger in i lägenheten efter hemkomsten från jobbet. Då släpper en hel veckas tidiga mornar och jobb från axlarna. Vilket gör att kvällen brukar sluta rätt tidigt även om man vet att man kan sova ut i morgon bitti.

Det är tydligen inte bara jag som känner så här, även Ayla har haft en arbetsam vecka med veterinärbesök, medicin och bråk med matte.


 Godnatt allesammans, önskar familjen Trött!

2 kommentarer:

  1. Men stackars liten, då!

    SvaraRadera
  2. Aylan, saknar henne

    ______________________--

    Lillebror

    SvaraRadera