Ibland bjuder livet på snabba vändningar och så plötsligt har förändringens vind fångat just mig och för mig 100 mil hemifrån till nya spännande möjligheter. Långt ifrån min underbara familj och vänner kommer jag att skapa mig en helt ny tillvaro som jag mer än gärna vill dela med mig av!




söndag 22 januari 2012

Nu börjar nedräkningen

För nu kan vi säga: detta är sista söndagen vi bor i lägenheten! Sista helgen! Och i morgonbitti blir det sista måndagmorgonen vi vaknar till väckarklockan i lägenheten! Underbart! Idag var även sista gången vi använde ugnen.....

Förutom att vänta har vi varit ute med två lyckliga hundar idag.




Eller just ja: Diva var mindre lycklig över att bli borstad. Att hon dessutom fått sig ett bad i lördags och klippt klorna bättrar inte tålamodet till husse och mattes alla påhitt...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar