Ibland bjuder livet på snabba vändningar och så plötsligt har förändringens vind fångat just mig och för mig 100 mil hemifrån till nya spännande möjligheter. Långt ifrån min underbara familj och vänner kommer jag att skapa mig en helt ny tillvaro som jag mer än gärna vill dela med mig av!




lördag 21 januari 2012

Efter sol kommer regn...

I detta fall snö.....Våren kom och försvann lika fort. Nu ligger en decimeter tjockt snötäcke utanför fönstret. Plogbilen har till och med varit framme.

Jag var lite snabb med att skryta om vårt fina vårväder, hur kunde jag glömma bort att det alltid kommer bakslag?

Lite kul var det dock att springa runt i snön med hundarna. Extra roligt att veta att allt i morgon är borta och asfalten och de gröna gräsmattorna blir synliga igen. Lagom är bäst!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar