Ibland bjuder livet på snabba vändningar och så plötsligt har förändringens vind fångat just mig och för mig 100 mil hemifrån till nya spännande möjligheter. Långt ifrån min underbara familj och vänner kommer jag att skapa mig en helt ny tillvaro som jag mer än gärna vill dela med mig av!




lördag 24 september 2011

Verklighet och fantasi

Idag har varit en riktigt slappardag. Har legat i soffan och varvat dator, med TV och bokläsning. Faktiskt har jag mestadels läst bok, och jag känner nu att det är svårt att skilja på verkligheten och bokens händelser. Den är ju så bra och självklart lever man sig in i boken! Dock blöder mina ögon efter att ha läst så mycket så boken vilar nu under bordet. Jag har tur, för det är drygt 400 sidor kvar att läsa i den, och jag har idag hunnit avverka 200 sidor. Jag ska försöka vara mer produktiv i morgon, men med en bok som pockar på uppmärksamheten vet jag att det inte blir helt enkelt.....

Kvällens fika har bestått av bär. Mycket nyttigt! Synd bara att tillbehören bestod av grädde och socker.....Mums, men kanske inte alltför nyttigt längre!

Nu väntar att bädda rent i sängen (underbart!) och därefter filmkväll. Känner jag mig själv rätt kommer jag sova sött prick 22.00.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar