Ibland bjuder livet på snabba vändningar och så plötsligt har förändringens vind fångat just mig och för mig 100 mil hemifrån till nya spännande möjligheter. Långt ifrån min underbara familj och vänner kommer jag att skapa mig en helt ny tillvaro som jag mer än gärna vill dela med mig av!




lördag 17 september 2011

Gott med vin

Igår upptäckte jag hur gott det var med vin! Det var ett tag sedan jag tog mig ett glas och igår firade vi till det lite genom att öppna en vinflaska och bara njuta! Att njuta innebar givetivs flera glas vin och jag som blir lullig efter två klunkar vin blev nu väldigt glad och orkade till och med vara uppe till tolv, innan jag fick min skönhetssömn.

Skönhetssömnen stördes dock vid tretiden av att grannen ovan (eller grannen mitt emot) stod och ropade här utanför. Så rädd jag blev! Mycket konstigt beteende....

Jag tog även sovmorgon i morse och steg upp halv åtta istället för klockan sju! Därefter har dagen bestått av pyssel och städning på frivillig basis och jag har haft riktigt roligt och kan nu njuta av ett kliniskt rent hem! (Nej, ingen vinflaska öppnades under dagen!). I morgon bär det av till Ikea för lite shopping.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar