Ibland bjuder livet på snabba vändningar och så plötsligt har förändringens vind fångat just mig och för mig 100 mil hemifrån till nya spännande möjligheter. Långt ifrån min underbara familj och vänner kommer jag att skapa mig en helt ny tillvaro som jag mer än gärna vill dela med mig av!




tisdag 30 augusti 2011

Nördig

Så ska jag erkänna mig lite nördig. Jag har börjat se på Robinson igen. Det var väl i och försig första avsnittet i går, men jag fastnade även för programmet förra säsongen och såg då de flesta avsnitten. I år får vi se hur länge jag hänger med, men på något märkligt vis tycker jag det är oerhört intressant att se folk tjafsa och bilda pakter på en söderhavsö.....

Och sen minns jag ju alla härliga lördagkvällar som liten. Sittandes i soffan med en godispåse varje lördag för att kika på Robinson, hela familjen. Så härligt! En ny sådan tradition håller alltså på att skapas här i Kungshamn. Skillanden är dock stor: ingen godispåse, ingen helg, och familjen sitter vid datorn eller ligger på golvet och snarkar (Anders och hundarna syftar jag till nu).

Nu ska jag dock njuta! Och glömma att Tv 4 har många lååånga reklampauser.....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar