Ibland bjuder livet på snabba vändningar och så plötsligt har förändringens vind fångat just mig och för mig 100 mil hemifrån till nya spännande möjligheter. Långt ifrån min underbara familj och vänner kommer jag att skapa mig en helt ny tillvaro som jag mer än gärna vill dela med mig av!




måndag 22 augusti 2011

Premiär

I morgon kommer jag att för första gången i mitt liv smaka en bit surströmming. Har inte bestämt mig för om jag längtar eller bävar mig för det.... Det blir alltså surströmmingsparty hos en arbetskompis, även Ayla är bjuden för där finns såklart en hundkompis som kärat ned sig i henne. Om Ayla längtar eller bävar sig vet jag inte heller! Men roligt kommer det att bli i vart fall! Spännande....

Eftersom jag är på urdåligt humör just nu ska jag inte skriva någonting mer, för då kommer elaka grodor att hoppa ur munnen så att ni häpnar. Kan tillägga att Ayla är på balkonegn och jag överväger att låta henne sova där över natten.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar