Ibland bjuder livet på snabba vändningar och så plötsligt har förändringens vind fångat just mig och för mig 100 mil hemifrån till nya spännande möjligheter. Långt ifrån min underbara familj och vänner kommer jag att skapa mig en helt ny tillvaro som jag mer än gärna vill dela med mig av!




tisdag 16 augusti 2011

Stendött

Vart tog folket vägen!? Från liv och rörelse ena dagen till stendött nästa dag. Förvandlingen skedde i söndags då vi till och med såg bilarna vallfärda ut från samhället. Efter vår sedvanliga "stadstur" runt "centrum" kan vi konstatera att klockan 21.00 en tisdag var vi, tillsammans med en ensam gubbe, de enda aktiva i kommunen. Lysande.....jag spår en mycket händelserik och upplyftande höst med många nya bekantskaper.....hmf.

Så, ni som vill komma och hålla oss sällskap i höst och vinter är mer än välkomna hit!!

1 kommentar: