Ibland bjuder livet på snabba vändningar och så plötsligt har förändringens vind fångat just mig och för mig 100 mil hemifrån till nya spännande möjligheter. Långt ifrån min underbara familj och vänner kommer jag att skapa mig en helt ny tillvaro som jag mer än gärna vill dela med mig av!




söndag 14 augusti 2011

Ytterligare en helg har passerat

Tiden går så fort! Och helgen gick i rekordfart. Att tiden går fort när man har roligt är faktiskt sant. Denna helg har Thereze och Marcus varit på besök och vi har haft så skoj! Och oj vad vi har fått prata av oss! Om allt möjligt, från himmel till jord. Ätit gott har vi gjort också, pajen var som vanligt en höjdare som vi åt upp oss några kilon på under gårdagkvällen.

En toppenhelg helt enkelt och nu återstår enbart en kväll innan veckan drar i gång med buller och bång igen. Önskar Thereze lycka till i morgon på jobbet också!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar