Ibland bjuder livet på snabba vändningar och så plötsligt har förändringens vind fångat just mig och för mig 100 mil hemifrån till nya spännande möjligheter. Långt ifrån min underbara familj och vänner kommer jag att skapa mig en helt ny tillvaro som jag mer än gärna vill dela med mig av!




måndag 1 augusti 2011

En helg med Erik och pappa

Bjuder på bilder från helgen, då pappa och Erik var i centrum och fick bestämma helgens aktiviteter. Resultatet blev: prova på kommunens alla badplatser och åka båt. En räkmacka på Smögen och ett besök på Harrys fanns det dock också plats för däremellan badomgångarna.
Hovenäset: Barnbaden var dock populärast för pappa. Att hoppa från bryggor och klättra på stegar från klippor var inte riktigt rätt forum för pensionären.
 Ramsvik: Även hundarna var med på ett hörn.

 Ramsvik var nog populärast. Varmt i vattnet och hundarna kunde vara med och simma.
 Sotekanalen blev ett perfekt avslut på helgen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar