Ibland bjuder livet på snabba vändningar och så plötsligt har förändringens vind fångat just mig och för mig 100 mil hemifrån till nya spännande möjligheter. Långt ifrån min underbara familj och vänner kommer jag att skapa mig en helt ny tillvaro som jag mer än gärna vill dela med mig av!




måndag 1 augusti 2011

Så till kvällens aktiviteter......

......Efter en katastrofal eftermiddag, på grund av en människobajs i skogen som Ayla fick nys på, tedde sig kvällen aningens bättre och mitt humör är nu helt återställt till det normala: det vill säga på topp.

Med viss tvekan fick hundarna följa med på kvällens improviserade bad på Ramsvik (Anders förtjänst, vad mig behagade kunde de gott ha stannat hemma i lägenheten och skämts).

Utflykten visade sig dock bli en väldigt lyckad kvällsaktivitet för hela familjen och jag sitter nu och njuter av minnet av att simma i helt klart, varmt saltvatten tillsammans med Anders och hundarna.




1 kommentar:

  1. låter härligt :) haha det är din otur med ayla och bajs... själv ska jag spendera kvällen åt att vila och hoppas att hals ontet går bort...

    SvaraRadera