Ibland bjuder livet på snabba vändningar och så plötsligt har förändringens vind fångat just mig och för mig 100 mil hemifrån till nya spännande möjligheter. Långt ifrån min underbara familj och vänner kommer jag att skapa mig en helt ny tillvaro som jag mer än gärna vill dela med mig av!




tisdag 31 juli 2012

Byggen

Under våra mycket effektiva dagar i förra veckan han vi med att bygga bro till både grovingången och till förrådet. Med lite proffshjälp från en snickare förstås - och snyggt blev det! Hela förrådet är dessutom målat både med vitt och rött så nu kan vi verkligen slänga alla gamla penslar! Nu har vi även införskaffat lite slipsaker så vi kan slipa upp vårt lilla träbord med trästolar och sedan måla dem med vit lackfärg.

Tidigt tidigt i morgonbitti ska vi åka färjan över till Fredrikshamn och Skagen. Därefter väntar en hotellnatt och en heldag i Göteborg. Ska i ärlighetens namn bli skönt att komma hemmifrån och få se någonting nytt och bara vara! Jag som älskar att resa och upptäcka nya saker! Har i vanlig ordning några små turistattraktioner på min önskelista dessa två dagar...


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar