Ibland bjuder livet på snabba vändningar och så plötsligt har förändringens vind fångat just mig och för mig 100 mil hemifrån till nya spännande möjligheter. Långt ifrån min underbara familj och vänner kommer jag att skapa mig en helt ny tillvaro som jag mer än gärna vill dela med mig av!




söndag 29 juli 2012

Nervpärs

Vår lille kissekatt har fått börja vänja sig vid att vara ute under uppsikt på gräsmattan. Vilken nervpärs det är! Han springer runt överallt och dras mot slänten där han gömmer sig i buskarna. Suck. Matte är efter, lockar och pockar på uppmärksamheten med leksaker och lockrop, allt för att lillen inte ska försvinna eller hitta på något annat dumt.

Igor själv tycker det är jätteskoj, såklart. Idag hjälpte han husse att måla förrådet med vita ränder på ryggen som resultat.

Han är dock duktig och kommer klara sig ute galant lite längre fram när han växt sig stor!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar