Ibland bjuder livet på snabba vändningar och så plötsligt har förändringens vind fångat just mig och för mig 100 mil hemifrån till nya spännande möjligheter. Långt ifrån min underbara familj och vänner kommer jag att skapa mig en helt ny tillvaro som jag mer än gärna vill dela med mig av!




lördag 21 april 2012

Vad?

Jag hade lite tankar jag skulle ventilera så här på morgonkvisten en tidig lördag, men när jag loggade in på min sida här på bloggen blev jag så paff att jag nu inte alls kan sortera tankarna. Vad har då hänt? Jo, någon smart har bestämt sig för att ÄNDRA utseende, upplägg, tja rubbet om hur bloggen ser ut och används. Typiskt, allt fungerade ju så bra som det redan var! Denna eviga strävan efter förbättring som finns ute i samhället gör mig tokig - bloggersidan var ju redan bra och lätt att använda!

Nu tog det minst några minuter att överhuvudtaget hitta var jag kan skriva inlägg. Hur man ändrar inställningar och ser statistiken har jag fortfarande ingen aning om. Kanske jag inte ens kan publicera denna text? Måste hitta knappen först...... Tröttsamt, allt tar ju så mycket längre tid.

Så, vad var det egentligen jag skulle skriva om? Det minns jag såklart inte, men kan uppdatera er med att solen är framme idag och planerna går därför till lite trädgårdsskötsel. En snabbuträkning visar på att häcken kommer ta 6 timmar att slutföra.....och kan upplysa om att de delar som redan är gjort håller på att få ogräs igen..... Vad kostar att anlita en ogräsrensare?

2 kommentarer:

  1. Va int så noga.Vad gör lite ogräs?

    Kram Pappa

    SvaraRadera
  2. Ogräsrensning redan nu!? Låter helt overkligt med tanke på att här snöar det igen :p

    SvaraRadera