Ibland bjuder livet på snabba vändningar och så plötsligt har förändringens vind fångat just mig och för mig 100 mil hemifrån till nya spännande möjligheter. Långt ifrån min underbara familj och vänner kommer jag att skapa mig en helt ny tillvaro som jag mer än gärna vill dela med mig av!




torsdag 23 februari 2012

Ordningen är återställd

Och lugnet infinner sig. Efter ett gäng hektiska dagar med en aktiv brorsa på besök så sitter nu jag, Anders och hundarna framför TV.n (som fortfarande hackar.....) helt utpumpade.

Flera kvällar har tillbringats i stallet med ridning, mockning och pyssel. Andra kvällar har vi varit bortbjudna på fika och varit med Ayla till veterinären för att få vaccin och "gammelmedicin". "Sena" kvällar, aktiva dagar och sega mornar = helgen är mycket efterlängtad!

Ett mycket uppskattat paket hittade dessutom  till vår brevlåda igår med serien Robin Hood som en hälsning hemmifrån Umeå. Tusen tack! Saknar er alla där hemma!

Nu får vi förflytta oss från vardagsrummet till sovrummet, främst eftersom TV eländet inte går att se på på grund av allt hack! Robin Hood nästa!

1 kommentar:

  1. Finns mer trevliga aktiviteter man kan ägna sig åt när tv:n inte funkar... /Maria

    SvaraRadera