Ibland bjuder livet på snabba vändningar och så plötsligt har förändringens vind fångat just mig och för mig 100 mil hemifrån till nya spännande möjligheter. Långt ifrån min underbara familj och vänner kommer jag att skapa mig en helt ny tillvaro som jag mer än gärna vill dela med mig av!




söndag 12 februari 2012

Lite fix i huset

Idag har vi fixat lite i huset, finns alltid att göra och det är så roligt! De beställda gardinerna har kommit men vi fick köpa kvastskaft för att kunna rulla upp dem så som de skulle vara. Märkligt att det inte gick att köpa till anpassade rullar.....Överkastet till sängen uppe har också kommit. Grovingånen i källaren har fått lite hyllor och krokar för mina hästkläder men hela källaren är fortfarande under uppbyggnad och kanske inte som högst prioriterad ännu - vi har fullt sjå att fylla alla andra utrymmen!

Vår gamla komplementfrys är tömd och avstängd eftersom det visade sig vara boven i varför ugnen inte gick att använda utan att proppen gick. Överansträngning för den gamla frysen visade sig belasta elen något otroligt. Skönt det inte var något värre med elen i huset i allafall!




Och det är så tråkigt att ta bilder eftersom de aldrig motsvarar hur det egentligen ser ut! Ser så tråkigt ut på bild, men jag lovar: det håller på bli riktigt tjusigt här inne!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar