Ibland bjuder livet på snabba vändningar och så plötsligt har förändringens vind fångat just mig och för mig 100 mil hemifrån till nya spännande möjligheter. Långt ifrån min underbara familj och vänner kommer jag att skapa mig en helt ny tillvaro som jag mer än gärna vill dela med mig av!




lördag 11 februari 2012

En promenad vid Maltes stig

Hittade ett fint promenadstråk vi blivit tipsade om i förmiddags: Maltes stig. Det ser ruggigt kallt ut på bilderna och trots 2 plusgrader så bet det i kinderna eftersom blåsten var framme. Längst efter stigen fanns massvis med bänkar märkta med namn, vi funderar nu på att sponsra den slanten som behövdes om året för att få våra namn inskrivna på en alldeles egen bänk efter stigen!


Just det, denna skylt ville Anders promt skulle fotas så nu publicerar jag den också!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar