Ibland bjuder livet på snabba vändningar och så plötsligt har förändringens vind fångat just mig och för mig 100 mil hemifrån till nya spännande möjligheter. Långt ifrån min underbara familj och vänner kommer jag att skapa mig en helt ny tillvaro som jag mer än gärna vill dela med mig av!




tisdag 28 augusti 2012

Snart en veckas semester

Nu lider veckan snart mot sitt slut och vi går mot en semestervecka igen. Norrut bär det såklart av. Umeå, Arjeplog och Gällivare ska vi hinna med på en vecka. Det blir som vanligt ett tajt schema att klaffa ihop, men det brukar gå. Bör nämnas att vi egentligen skulle behöva en veckas semester efter semesterveckan till återhämtning....men sådan lyx existerar inte.

Datoreländet fungerar sämre än någonsin och kommer få följa med upp för en helt ny programstart  utförd av min datorfantast till pappa. Så får vi se om jag har någon dator kvar när jag återvänder hemåt.....

Nu laddar vi inför vår 12 timmars bilresa på fredag.....(en stooooor godispåse är obligatorisk)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar