Ibland bjuder livet på snabba vändningar och så plötsligt har förändringens vind fångat just mig och för mig 100 mil hemifrån till nya spännande möjligheter. Långt ifrån min underbara familj och vänner kommer jag att skapa mig en helt ny tillvaro som jag mer än gärna vill dela med mig av!




torsdag 17 maj 2012

Innepyssel

Efter ett misslykat försök i ösregnet att köpa brädor inne i Torp (slutsålt på de brädor vi skulle ha såklart) fick vi vackert inse att vi blivit dömda att tillbringa dagen inomhus med lite inomhuspyssel. Även om vädret blev bättre mitt på dagen så var motivationen inte på topp att skotta jord eller rensa maskrosor från gräsmattan.

Men sysslolös kan man ju inte vara! Så vi beslutade att flytta om lite nere i källaren, som stått på att- göra-listan en längre tid. Pysslet tog längre tid än vi trodde då en sak leder till att en annan sak också måste fixas. Men så tillslut fick vi lite ordning.

Kvällen avslutades med en vovvepromenad och senare även en ridtur i stallet. Jobbdag i morgon, men som tur är är det ju redan fredag.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar