Ibland bjuder livet på snabba vändningar och så plötsligt har förändringens vind fångat just mig och för mig 100 mil hemifrån till nya spännande möjligheter. Långt ifrån min underbara familj och vänner kommer jag att skapa mig en helt ny tillvaro som jag mer än gärna vill dela med mig av!




fredag 11 maj 2012

En kväll i fiskaffären

Glada i hågen har vi nu hemkommit med lite nya fiskar och färger till akvariet efter att ha terroristerat den stackars tjejen på Djurmagazinet. Inte för att vi är omständiga, men frågvisa. Lite märkliga kommentarer här och där kläckte vi nog ur oss också (mest Anders) tillsammans lite skämt "vi vill ha några av de där rabarberna...fniss" (barber allstå....), "kan vi lämna tillbaka våra tråkiga glasmalar?" osv. Lite prat med fiskarna i påsen och tja....lite sådär töntiga en fredagkväll när tröttheten slår in..... Stackars tjej som fick stå ut med oss en fredagkväll när hon nog allra helst velat ut på stan med sina tjejkompisar....

Vi är i alla fall nöjda med trippen.

1 kommentar: