Ibland bjuder livet på snabba vändningar och så plötsligt har förändringens vind fångat just mig och för mig 100 mil hemifrån till nya spännande möjligheter. Långt ifrån min underbara familj och vänner kommer jag att skapa mig en helt ny tillvaro som jag mer än gärna vill dela med mig av!




tisdag 22 november 2011

På svensk mark igen

Så har man nu landat på svensk mark igen....vilket faktiskt för första gången efter en resa känns riktigt skönt! Mindre härligt dock att drastiskt kastas in i jobbet, få höra senaste nytt därifrån och därefter direkt trampa in i händelsernas centrum. Jag hade föredragit en mjuk start. Och konstigt känns det att jag för någon dag sedan satt vid playan i ett helt annat land!

Vovvarna var riktigt nöjda och glada när vi kom hem och jag hoppas och tror de har saknat oss. Pappa är hemskickad med en ask choklad som tack för besväret (självklart har han ju fått mer än så! En brevbärarmugg till exempel....) som han dock glömde på rumsbordet.

För att ni ska få en bild av hur den senaste veckan varit tänkte jag i kommande inlägg skriva lite om varje dag på resan och dess upplevelser: för denna resa var verkligen speciell och kan inte sammanfattas i ett inlägg! På både gott och ont!

1 kommentar:

  1. härligt att vara hemma igen :) men tråkigt att kastas in i jobbet direkt.

    SvaraRadera