Ibland bjuder livet på snabba vändningar och så plötsligt har förändringens vind fångat just mig och för mig 100 mil hemifrån till nya spännande möjligheter. Långt ifrån min underbara familj och vänner kommer jag att skapa mig en helt ny tillvaro som jag mer än gärna vill dela med mig av!




torsdag 1 december 2011

Regn och rusk

Huvva. Sicket väder det är ute! Jag trampade hem på cykeln men efter 100 meter fick jag ge upp och promenera istället. Det blåste och regnade så mycket att jag inte ens såg vägen framför mig. Dessutom blev jag genomblöt (ända in till långkalsongerna) redan efter 50 meter. Hundarna kan ju glömma en långpromenad ikväll! Det blir till att gömma sig under täcket och se film.

Brorsan åkte hem idag och det känns lite tomt härhemma. Vi har haft jättetrevligt dessa dagar även om vi inte har gjort särskilt mycket. Hundarna saknar han också även om de tycket det var skönt att ligga i sängen ostörda och sova hela dagen.

Nu ska jag packa och ser framemot en långhelg i Stockholm tillsmmans med en vän!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar