Ibland bjuder livet på snabba vändningar och så plötsligt har förändringens vind fångat just mig och för mig 100 mil hemifrån till nya spännande möjligheter. Långt ifrån min underbara familj och vänner kommer jag att skapa mig en helt ny tillvaro som jag mer än gärna vill dela med mig av!




söndag 11 december 2011

Lussibullar och drömmar

Lussibullarna är färdiga men kan inte provsmakas förrän maten är klar och uppäten. Eller kan och kan....fast jag har lovat mig själv att försöka hålla mig ett tag till! Får inbilla mig att de är alldeles för varma än så länge, och då är de ju inte så goda!

Sen har vi återigen varit på husvisning idag - vi håller på bli experter på det området nu! Detta var till skillnad från många andra visningar ett mycket givande besök (och äntligen med en duktig mäklare) som har gett oss mycket att fundera på. Kanske har vi funnit vårt hus? Om vi nu törs slå till.... Men vi avvaktar till helgen då vi har en annan visning i samma område för att se om den kan ge oss klarhet i våra tankebanor. Jag hoppas också få en uppenbarelse under veckan som leder oss på rätt väg! Men det kanske är för mycket önsketänkande?


Idag ska det tredje ljuset tändas!

1 kommentar: