Ibland bjuder livet på snabba vändningar och så plötsligt har förändringens vind fångat just mig och för mig 100 mil hemifrån till nya spännande möjligheter. Långt ifrån min underbara familj och vänner kommer jag att skapa mig en helt ny tillvaro som jag mer än gärna vill dela med mig av!




torsdag 8 december 2011

Sen kväll på Torp

I går åkte vi de fem milen in till Torp så sent som klockan halv sju. Motivationen till denna sena företeelse var att Chris Medina skulle uppträda halv åtta - det kan man ju inte missa! Anders retades och menade på att det var jag och småtjejerna som skulle stå där och lyssna, men så blev det inte! Så mycket folk har jag inte sett på Torp någongång förut, och det var äldre, killar, tjejer, barnfamiljer....tja.... alla möjliga stod där nedanför scenen. Och jag förstås!

Därefter var det shopping som gällde. En sista julklapp hittade jag åt lillbrorsan också, som vi är riktigt nöjda med. Hundarna fick hundmat fårn djurmagasinet och jag passade på att drömma mig bort bland akvariumen. Så mycket fina fiskar och jag hittade alla mina favoriter! Slutligen handlade vi lite mat på Coop (godis inkluderat i det begreppet). Klockan tio var vi hemma igen och jag stupade i säng - dundertrött och somnade bums.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar