Ibland bjuder livet på snabba vändningar och så plötsligt har förändringens vind fångat just mig och för mig 100 mil hemifrån till nya spännande möjligheter. Långt ifrån min underbara familj och vänner kommer jag att skapa mig en helt ny tillvaro som jag mer än gärna vill dela med mig av!




tisdag 13 december 2011

Expedition...

...julklapp! Vilken underbart rolig och julig humorserie! Jag har helt fastnat i den, och ser i kapp varje kväll på tv5play.se. Helt uppslukad blir jag och full i skratt, programmen kan få även den suraste på gott humör (den sura representeras av mig idag efter att jag fått cykla fram och tillbaka i storm för att någon IDIOT "lånat" vår parkeringsplats över lunch - stor irritation).

Denna kväll ska nu spederas framför datorn och jag hoppas på många skratt även idag! Jag önskar den aldrig tar slut!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar