Ibland bjuder livet på snabba vändningar och så plötsligt har förändringens vind fångat just mig och för mig 100 mil hemifrån till nya spännande möjligheter. Långt ifrån min underbara familj och vänner kommer jag att skapa mig en helt ny tillvaro som jag mer än gärna vill dela med mig av!




söndag 6 januari 2013

Så tjusigt!

Anders har jobbat på under helgen och gjort riktigt fint i vår grovingång! Jag är så imponerad av resultatet! När material saknades kompletterades detta med påhittiga lösningar, och slutresultatet blev lysande.

Nu ska vi invänta elektikern som ska slutföra elföringen där ute, sedan sätta upp lite hyllor och krokar för kläder = klart! Ja, förutom målningen då som får bli när det blivit lite varmare väder ute.

Vi kan nu bocka av ytterligare en "att göra" på vår huslista. Men tro inte att det är över, det finns massor av fler "att göra".....

1 kommentar:

  1. Vilken finsnickare Anders är! Snyggt jobbat! När var det ni skulle komma...?

    SvaraRadera