Ibland bjuder livet på snabba vändningar och så plötsligt har förändringens vind fångat just mig och för mig 100 mil hemifrån till nya spännande möjligheter. Långt ifrån min underbara familj och vänner kommer jag att skapa mig en helt ny tillvaro som jag mer än gärna vill dela med mig av!




lördag 19 januari 2013

En vecka till har gått

En vecka till har hunnit rinna iväg med vanliga rutiner och vanligt stök. Skillnaden mot förut är väl att tankarna 24/7 upptas av den sprattliga pricken inne i magen, så intresset för diverse jobbfrågor och annat har såklart drastiskt minskat.....

Idag har vi haft mycket fix, barnvagnen har äntligen införskaffats efter att ha vaktat en annons på blocket hela veckan och vi har slagit våra två kloka huvuden ihop för att förstå oss på hur den fungerar. Nu har vi fattat det mesta och Igor har även hunnit inviga den.....

De sista barnkläderna har vi också köpt in - bara någon detalj saknas, efter att ha strosat runt i några läskiga second hand butiker i både Vänersborg och Trollhättan (jag gillar egentligen inte second hand butiker och det luktar så läskigt där.....).

Nu är jag helt slut och kommer tillbringa resten av dagen i soffan!



1 kommentar: