Ibland bjuder livet på snabba vändningar och så plötsligt har förändringens vind fångat just mig och för mig 100 mil hemifrån till nya spännande möjligheter. Långt ifrån min underbara familj och vänner kommer jag att skapa mig en helt ny tillvaro som jag mer än gärna vill dela med mig av!




lördag 12 januari 2013

Bebisrummet

Nu är alla bebismöbler monterade och utsmyckade. Alla gossedjur som flyttade hit från Holmsund sitter provisoriskt lite här och där tills jag kommit på något smartare - och de hjälper ju till att få rummet lite levande också i brist på leksaker.

Så småningom ska fåtöljen från vardagsrummet in dit också och sängen ska såklart flyttas in till vårt sovrum, men fram tills det är dax får det se ut såhär helt enkelt.

Idag har vi även shoppat bebiskläder, ett helt gäng hittade vi på en second hand butik sedan köpte vi några nya på rea. Efter att ha sorterat ut de rosa plaggen (de fick inte tvättas upp och användas.....)från kassen vi fick från mamma och pappa så kör jag ny tvättmaskinen för fullt. Och vilar i soffan. Pust, det är jobbigt att fixa!

4 kommentarer:

  1. Så fint ni har gjort!

    SvaraRadera
  2. Vad fint rummet har blivit :)

    SvaraRadera
  3. Helt sjukt vad man missar mycket när jag inte varit en flitig bloggläsare....du ska bli mamma!!!! Men så fantastiskt roligt!!! GRATTIS!

    SvaraRadera