Ibland bjuder livet på snabba vändningar och så plötsligt har förändringens vind fångat just mig och för mig 100 mil hemifrån till nya spännande möjligheter. Långt ifrån min underbara familj och vänner kommer jag att skapa mig en helt ny tillvaro som jag mer än gärna vill dela med mig av!




tisdag 1 januari 2013

Ett nytt år har börjat!

Och ett spännande sådant också! Det här året ska jag ju bli mamma! Och 1 januari bjuder dessutom på vindstilla och soligt väder! Det måste ju båda gott?

Vecka 22 har vi gått in i nu och sedan några veckor tillbaka känner både jag och Anders lillen i magen varje dag. Han verkar vara en aktiv vilde....Bjuder på en magbild från nyårsfirandet igår eftersom jag ju lovat detta och inser att jag börjar se ut som en jätte. Och jag kan säga att den allmänna oroskänslan och överbeskyddarkänslan över allt möjligt som har med mage och bebis att göra tilltar med varje vecka som går.....tänk då hur det blir när liten kommer ut?!


Djuren klarade sig igenom nyår riktigt bra. Ayla sov och märkte inte av att det smällde runt om huset. Som vanligt! Igor blev lite rädd men var samtidigt nyfiken på hur det såg ut där ute så han satt ömsom på fönsterkarmen med svansen långt in mellan benen, ömsom strök han försiktigt runt soffan. Han har sovit gott idag och har sovit till halv nio när jag steg upp.....

3 kommentarer:

  1. Vacker! God fortsättning underbara du!

    SvaraRadera
  2. Lina du är så fin! den där lilla magen klär dig :)

    SvaraRadera
  3. Så fin du är med lilla kulan <3

    SvaraRadera