Ibland bjuder livet på snabba vändningar och så plötsligt har förändringens vind fångat just mig och för mig 100 mil hemifrån till nya spännande möjligheter. Långt ifrån min underbara familj och vänner kommer jag att skapa mig en helt ny tillvaro som jag mer än gärna vill dela med mig av!




fredag 2 november 2012

Förvirrad kväll

Vad tänker man på när man åker till Torp dagen innan allhelgonahelgen för att handla mat? Tja, har man inte haft tid någon annan dag och inte är så pepp att offra lördagen till detta ändamål, då står man där bland kundvagnar och barnfamiljer. Om det bara vore för detta hade väl kvällen gått ganska bra, men varför ska man ha sån tur?

Förra veckan var jag inte på Torp, så det var nu två veckor sedan senast. Hur mycket kan man hinna förändra på två veckor?! Tydligen allt!! När jag väl kom in på Coop öppnade sig en förvirrad värld, blommor först, sedan lite frukt i en salig röra mitt på golvet, och allra längst bort närmast kassorna hittade jag tillsist tvålen. Förvirrande! Så det tog mer än en timme denna fredagkväll att handla lite mat.

Men nu är jag hemkommen, nöjd och glad med en godispåse i handen. Fredagsmys!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar