Ibland bjuder livet på snabba vändningar och så plötsligt har förändringens vind fångat just mig och för mig 100 mil hemifrån till nya spännande möjligheter. Långt ifrån min underbara familj och vänner kommer jag att skapa mig en helt ny tillvaro som jag mer än gärna vill dela med mig av!




tisdag 20 november 2012

Linas ponnyskola

Så underbart roligt! Idag följde Anders med till stallet för att lära sig lite om tömkörning och körning. Lilla Mulle fick ställa upp.

Först blev det lite stallpyssel och borstning, därefter bar det av ned till ridplanen för en lektion. Oj så både ponny och Anders jobbade och de fick till det riktigt bra också! Både med tömkörningen och körningen. Själv tyckte jag nog det var 10 gånger roligare än Anders, men han tyckte ändock att det var roligt att prova. Så jag ska nu försöka få med honom fler gånger.....

I morgon bitti blir det ett stallbesök igen innan färden går vidare till Tanum. Utbildning ska det bli i två dagar med alla inspektörerna. Hur ska familjen klara sig utan mig i två dagar??? Kanske får köra mammas stil: att skriva en kom ihåg/att göra lista.......

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar