Ibland bjuder livet på snabba vändningar och så plötsligt har förändringens vind fångat just mig och för mig 100 mil hemifrån till nya spännande möjligheter. Långt ifrån min underbara familj och vänner kommer jag att skapa mig en helt ny tillvaro som jag mer än gärna vill dela med mig av!




onsdag 14 november 2012

Vilken överraskning!

Idag åkte Erik hemåt igen efter att ha varit här sedan fredags. Det har varit riktigt kul med shopping, bio, bilar, stall och promenader så tiden har känts väldigt kort. Dessutom har vi hunnit bli bortskämda med middag på bordet om kvällarna efter jobbet samt en rastad och trött vovve som inte behövt så mycket uppmärksamhet om kvällen. Härlig "semester" för mig och Anders! Och jag tror även Erik trots sitt hårda slit med middagarna har känt av lite semesterkänsla ändå.

Så idag när jag kom hem fick jag veta via sms från Erik att det väntade en överraskning i gästrummet. Och villken överraskning sedan! Bölig som jag blivit fick jag sitta ned och känslosamt stortjuta en stund innan kameran kom fram. En så stor inomhusväxt har jag aldrig sett förut, en mängd fina röda rosor och en stor lyxig ask choklad med en fint skriven lapp från Lillebror fanns fint uppradat på skrivbordet. Helt överväldigad blev jag och riktigt glad! Så än en gång Erik, tusen tack för det fina! Det kommer jag leva på länge!

1 kommentar: