Ibland bjuder livet på snabba vändningar och så plötsligt har förändringens vind fångat just mig och för mig 100 mil hemifrån till nya spännande möjligheter. Långt ifrån min underbara familj och vänner kommer jag att skapa mig en helt ny tillvaro som jag mer än gärna vill dela med mig av!




lördag 10 november 2012

En händelserik vecka

Pust vad vi har stått i under veckan, inte en ledig stund! 

I tisdags firade vi Anders födelsedag med massor av presenter, kolapaj och mat. Lite vardagslyx blev det och jag tyckte det var lika roligt som att fylla år själv! Tänka sig att paketen jag knåpat ihop dessutom föll rätt i smaken!

Onsdagen tillbringade jag i stallet och tog hand om alla tre pållarna. En liten shettispromenad blev det när allt stök var fixat, de är ju så söta!

I torsdags kom Erik på besök och ska stanna till onsdag. Ayla blev förvånad men glad när hon förstod vem det var. Först fick han dock en utskällning men till Aylas försvar så var det mörkt när han kom och hon var trött och hade sovit så reaktionsförmågan var lite seg.

För att fira Vår dag igår gick vi på bio och såg Skyfall. Lite obekväma säten och lite väl lång film men vi överlevde utan större problem med en godispåse och dricka i handen. När vi väl kom hem var vi så trötta att vi stöp i säng tidigt.....

Huset idag är helt dött. Bara jag och djuren (kanske inte Ayla längre dock...) är vakna. En shoppingtur har vi lovat brorsan så jag överväger att väcka dem snart och tvinga iväg dem tidigt till Torp.....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar