Ibland bjuder livet på snabba vändningar och så plötsligt har förändringens vind fångat just mig och för mig 100 mil hemifrån till nya spännande möjligheter. Långt ifrån min underbara familj och vänner kommer jag att skapa mig en helt ny tillvaro som jag mer än gärna vill dela med mig av!




torsdag 30 juni 2011

Komedi

Så äntligen har vi hyrt min efterlängtade komedi!! Ikväll blir det Lina film för hela slanten! Härligt! Numera är vi även kändisar på konsum under rubriken "de där jobbiga som alltid ska hyra film" (kvällspersonalen är ny där inför sommaren och alla har inte lärt sig att hyra ut film ännu - vilket blir en väldig process, så vi är lika besvärliga varje kväll när vi meddelar att vi även har en film att hyra!)

Som ni kanske förstår så har vi fortfarande myrornas krig på Tv:n.....riktigt störande. Jag ringde support och frågade vad som hände. Och trots att jag är uppretad över att varit utan Tv i fyra dagar, och trots att personen i andra änden av luren började försöka få mig att kolla om det var glappt i kontakterna (suck, jag är inte helt korkad....och om jag har glappt i kontakten - varför har grannen ingen bild på sin Tv??) behöll jag mitt lugn och lyckades vara riktigt trevlig i tonen! Som ni alla vet är en uppretad Lina inte rolig att prata med..... Resultatet av mitt telefonsamtal blev  - ingenting. myrorna krigar fortfarande men vi kommer som tröst att få ett sms när allt fungerar igen......underbar service.....!

I övrig vill jag bara meddela att solen har varit framme hela dagen idag. Spöregn blev det dock så fort vi stack näsan utanför dörren för att ta en cykeltur med hundarna. Nu tittar solen fram igen. Tack!

1 kommentar:

  1. Vad blev det för komedi? Du kan ju inte hålla på å skriva komedi utan att ge mig ett filmtips :)

    SvaraRadera