Ibland bjuder livet på snabba vändningar och så plötsligt har förändringens vind fångat just mig och för mig 100 mil hemifrån till nya spännande möjligheter. Långt ifrån min underbara familj och vänner kommer jag att skapa mig en helt ny tillvaro som jag mer än gärna vill dela med mig av!




måndag 27 juni 2011

Lever du?

Senast jag kollade så gjorde jag det. Vänta. Måste kolla en gång till.


Japp. Jag andas och det gör ont när jag nyper mig i armen. Jag lever alltså. Även om det här på bloggen verkar som att jag hastigt och lustigt gått bort och lämnat bloggen därhän. Jag får helt enkelt skylla på dålig diciplin när det gäller uppdateringen här!

Helgen tillbringades i Borås, där vi verkligen fick vila upp oss och bara njuta av tillvaron. Midsommarfirande, promenader, god mat, prat, fika, shopping.....tja, en helt underbar helg med andra ord! Det kändes, som alltid, lite modfällt att komma hem till lägenheten och landa i verkligheten igen. Men å andra sidan är verkligheten den riktiga världen som man bör uppskatta precis lika mycket! Den positiva sidan av Lina har talat. Den där sidan som inte alltid får tillfälle att yttra sig.

Nu ska jag med hjälp av Lotta på Liseberg skapa lite sommarstämning här hemma. Det är varmt och solen lyser, så det bådar gott. I morgon är det dessutom premiären av Allsång på Skansen.....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar